czwartek, 21 listopada 2013

Wybielenie zębów: przedstawiamy sprawadzone, domowe i nie tylko sposoby


Problem jest powszedni, a metody - o dziwo - mało popularne. Zmagałem się długi czas z żółtym połyskiem uzębienia, ale udało mi się doprowadzić to do porządku. 

Przedstawiam 4 sprawdzone (tylko 4, bo są NAPRAWDĘ sprawdzone) domowe sposoby na wybielenie zębów.

Sposób pierwszy: Domowa pasta z łyżeczki sody oczyszczonej, łyżeczki cynamonu i łyżeczki wody.*

Sposób drugi: Pocieranie zębów cytryną*

Sposób trzeci: Plastry blend-a-med

Sposób czwarty: Żelowe wybielanie u dentysty (koło 800 zł)

* W sieci można znaleźć informacje, że sposoby oznaczone gwiazdką źle działają na szkliwo. Ja stosowałem je regularnie, a ze szkliwem - według mojego stomatologa - nie mam żadnych problemów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz